Носіть взуття згідно з її призначенням (не носіть модельне взуття кожен день, лакова взуття не придатна для морозів і т. д.).
Знімаючи взуття, не варто притискати другою ногою п'яту або каблук. По-перше, каблук можна відірвати. А по-друге, сліди від такого звернення на шкірі залишаться обов'язково. І надягайте взуття з допомогою ріжка.
Зведіть до мінімуму контакт вашого взуття з водою і брудом. Звичайно, що в умовах наших реалій це представляється скрутним. Тим не менш, це потрібно мати на увазі. Особливо це стосується замші. Ніякі водовідштовхувальні просочення не захистять її від наслідків занурення в глибоку калюжу.
Ще одне фундаментальне правило: мати вдома хоча б дві пари взуття і чергувати їх. Справа в тому, що однієї ночі не вистачить для того(мінімум потрібно 20 годин), щоб шкіра висохла повністю і відновила свою колишню форму. В результаті тривалої шкарпетки взуття розтягується, втрачає свій привабливий зовнішній вигляд.
Надлишок солей і реагентів на наших дорогах взимку не дозволяє носити взуття на шкіряній підошві. Для цього часу року краще брати з прогумованим низом.
Сушити шкіряне взуття в прохолодному приміщенні більш переважно, ніж в жаркому і натопленому. Вкрай не рекомендується швидше – забороняється сушити її близько або на обігрівачі, батареї, а також під сонцем. Автомобілісти, до речі, змушені мати справу з грубкою в машині в холодну пору року. І постійний потік гарячого повітря, направлений в ноги, як це не сумно, не йде їй на користь.
Залишаючи на ніч, а тим більше на цілий сезон, краще використовувати дерев'яні колодки. Це дозволить уникнути утворення заломів. Особливо це актуально для дорогого взуття. Кращі матеріали для колодок — дерево кедра, бука або червоного дерева. Саме дерево найкраще вбирає вологу. В якості бюджетного кошти можна використовувати зім'яту газету. У будь-якому випадку ніколи не надягайте погано висушену взуття: волога шкіра дуже легко розтягується і втрачає форму. Не рахуючи того, що це просто небезпечно для здоров'я.
Прибирати взуття на цілий сезон краще попередньо упакувавши її в коробку і, бажано, в мішок з м'якої тканини. Не викидайте вологопоглиначі. Ніколи не зберігайте взуття в поліетиленовому пакеті.
Використовуйте якісні засоби по догляду за взуттям. Ще хотіла б застерегти від використання силіконових губок для чищення. Багато хто використовує їх в якості екстреного кошти і носять з собою або тримають під рукою на робочому місці. На перший погляд, вони ефективні: миттєва очищення і дзеркальний блиск. Однак, будьте уважні: силікон може зіпсувати якісне взуття. Справа в тому, що, по-перше, туфлі все одно моментально покриваються шаром пилу; по-друге, що більш істотно, силікон глибоко проникає в пори, тим самим заважаючи шкірі дихати. Для термінового очищення краще використовувати прості паперові хустки.
Про первісну просочення шкіри водовідштовхувальними захисними засобами. Ще це називають імпрегнірованієм. Продаються такі кошти у великих флаконах з розпилювачем. Дуже поширена думка, що взуття перед першим використанням слід обов'язково обробити для захисту від зовнішнього негативного впливу. Не можна сказати, що це на 100 відсотків правильне твердження. Дійсно, що стосується замші або нубука, тут все вірно. Але у випадку з гладкою шкірою не все так очевидно. Справа в тому, що професіонали-взуттєвики радять робити це тільки в тому випадку, якщо дана міра рекомендована виробником. На виробництві шкіра і так проходить всі необхідні етапи по обробці, і просочувати її додатково може бути зайвою мірою, яка приведе до закупорки пір. Не забувайте, натуральна шкіра — органічний матеріал, яким потрібен нормальний повітрообмін.
Взагалі, при догляді за взуттям (і це ще одне золоте правило) постарайтеся використовувати мінімум коштів. В даному випадку більше — не значить краще.
- Справжнім випробуванням для зимових жіночих черевиків є холодна пора року, коли погода буває такою мінливою, а тротуари посипані реагентами. Щоб жіноче взуття забезпечило ногам тепло і прослужило, якнайдовше, важливо правильно підібрати якісну пару, враховуючи всі нюанси. Черевики повинні мати не лише привабливий дизайн, а й бути функціональними.
- По умолчанию обувь черного цвета считается более практичной. Но это не работает в отношение зимних моделей. Для оттаивания ледяной, снежной корки части используют соль и прочие реагенты, которые оставляют на сапогах белесые разводы. Очень часто такие загрязнения глубоко проникают в структуру материала, и устранить это не получается.